Hvordan får du skabt den rigtige synlighed på nettet for dig og din virksomhed?
For at blive set og fundet af dine kunder, er det vigtigt at du først og fremmest bliver set og fundet af Google – for ellers er det svært for dine kunder at finde dig og dit produkt, og finde ud af hvad der gør dig unik. Hvordan gør man så det, tænker du nok. Jo, her kan du høre hvad Alexander Leo-Hansen og Henrik Bondtofte fortæller om, hvordan din hjemmeside og produkter bliver fundet, og når ud til den kunde og forbruger, som lige står og mangler dig, og det du kan tilbyde.
Bliv klogere på hvad du skal gøre
Hvis man ikke bliver fundet af Google, kan det have noget med den algoritme som Google udregner, for at din hjemmeside bliver bedømt som en hjemmeside, der skal tilbydes kunderne, når de søger på et specifikt emne. Så tænker du måske, at du da ingen indvirkning har på hvad Google synes og ikke synes. Men det har du faktisk. Mere end du tror. Du kan se podcast-afsnittet med det samme i ovenstående link, og dermed få konkret viden om, hvad du kan gøre for at skabe synlighed på nettet for din virksomhed.
Din synlighed på nettet afgør din succes i virkeligheden
Man kommer ikke udenom, at internettet er kommet for at blive. Vi bruger alle sammen internettet til at søge informationer om hinanden, virksomheder og butikker stort set dagligt. Derfor er det også her, at man som kunde finder de virksomheder, som man skal handle med næste gang. Hvis du ikke kender til en konkret virksomhed, men du ønsker den service eller produkt de tilbyder, så Googler du blot navnet og vupti; så har du et bud på et match. Hvis du synes, at hele den måde at tænke markedsføring er lidt en by i Rusland, så er du ikke alene. Det er noget, som kræver tid og overskud at sætte sig ind i, og måske du ikke ved, hvor du skal starte.
Find evt. en professionel til at hjælpe din virksomhed i gang online
Hvis du synes, det lyder uoverskueligt at få skabt den rigtige algoritme på Google, så spar dine kræfter og smid nogle penge efter en professionel, der har styr på den digitale markedsføring. Dermed kan du fokusere på din virksomhed, og du skal ikke bekymre dig om, at kunderne kommer til at kende din virksomhed, og det du står for, og kan tilbyde dem.
Ingen kommentarer.