3 årsager til at ’casino’ blev så konkurrencepræget
Casino-branchen har altid været kendt for at være en af de mest konkurrenceprægede inden for affiliate i hele verden.
Det er ikke nogen undtagelse i Danmark, hvor søgeord som relaterer sig til casino, spins og spil som kino og BlackJack tager høje klikpriser i Googles søgemaskine og intenst arbejde med de organiske resultater.
Der er også andre konkurrenceprægede brancher i Danmark som kviklån og bredbånd, men ingen er oppe på casinos niveau – og det er der særligt 3 grunde til:
Livstidsværdier
Som affiliate for casinoer får du livstidsværdi – det vil sige du får en løbende procentdel af indtjeningen på den pågældende kunde.
Det betyder, at du får penge for dine leads år for år.
Den løbende og passive indtjening tiltrækker mange, der med deres arbejde ønsker at opbygge et aktiv, der lader dem tjene penge løbende – og ikke bare i form af de engangskommissioner, de også får for nye kunder.
Høje CPA’er
Men lad os lige blive ved kommissionerne.
Fordi at en casino-kunde er så mange penge værd, får du også nemt udbetalt 1.200 kroner for hver person, du sender afsted.
Sider som casino-spins.dk tjener også penge selvom det ikke er direkte betalende kunder, de sender afsted – fordi der er en chance for, at den der laver et spin bliver til en betalende kunde på sigt.
Siderne kan sælges
En tredje fordel ved casino-branchen som affiliate marketer er at siderne er meget likvide i den forstand, at de kan sælges.
Ønsker du ikke længere risikoen ved at Google kan ændre deres algoritmer og lige pludseligt står alting på hovedet? Så kan du sælge din side og sætte dine midler i andre investeringer som aktier, ejendomme eller måske websites, der er udsat for lidt mindre konkurrence.
Der er virksomheder både i Danmark og udlandet, hvis forretningsmodel er at opkøbe affiliate sider og herefter få dem til at vækste – og de vil gerne købe også din side.
Ingen kommentarer.